La Fundació puntCAT dóna a conèixer el domini .cat com a eina de màrqueting a La Catosfera

Santi Ribera, director de la Fundació puntCAT, compartirà sessió amb Saül Gordillo, d’El Periódico de Catalunya, i Joan Sabartés, de Bon Preu

El proper dimarts 21 de gener, a les vuit del vespre, es durà a terme l’última sessió del cicle de xerrades ‘Jornades de la Catosfera’, que se celebra anualment a Granollers.

La sessió, que compta amb el suport d’Òmnium Cultural del Vallès Oriental, es titula ‘Apropa’t al teu mer.cat! El domini .cat com a eina de màrqueting’ (Facebook), anirà a càrrec del director de la Fundació puntCAT, Santi Ribera, del director d’operacions de Bon Preu i enginyer agrònom, Joan Sabartés, i del cap de continguts digitals i periodista d’El Periódico de Catalunya, Saül Gordillo.

Els ponents, que combinen experiència empresarial i en l’entorn digital, tractaran la importància estratègica de disposar d’un domini .cat, de referència tant pel sentiment identitari que desperta a Catalunya, com per ser mundialment reconegut i tecnològicament innovador. Així mateix, es tracta d’un domini que funciona com a porta d’entrada de les multinacionals al mercat catalanoparlant.

L’entrada a la sessió, que se celebra a la Casa de Cultura de Sant Francesc a Granollers, és gratuïta.

Per a més informació, consulteu el web de la Catosfera, Facebook i Twitter.